Вступні учні 1 класу 2020-2021 року.
УКРАЇНА
ЗЕЛЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ
ЗЕЛЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Україна, 78730, Івано-Франківська область, Верховинський район, село Зелене, присілок Центро-2, тел..(03432) 33145
e-mail - www.edelveis555@.ukr.net
____________________________________________________________________________
НАКАЗ
від 04 червня 2021 року с.Зелене №40
Про зарахування здобувачів освіти
до 1 класу
На виконання п. 1 ст. 13, п. 7 ст.18 Закону України «Про загальну середню освіту» від 28 вересня 2017 p. № 2145-VIІІ, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку» від 13 липня 2016 р. № 437, наказу Міністерства освіти і науки України «Про прийом дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів» від 16 квітня 2018 року №367, «Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу», згідно заяв батьків (або осіб, які їх замінюють) та медичних довідок про функціональну готовність дітей до школи
НАКАЗУЮ:
1.Зарахувати наступних здобувачів освіти до 1 класу:
1.1. Бойчук Евеліну Сергіївну.
1.2. Волинюк Соломію Сергіївну.
1.3. Краснюка Мирослава Володимировича.
1.4. Куліш Мирославу Михайлівну.
1.5. Павліну Софію Миколаївну.
1.6. Потяка Романа Володимировича.
1.7. Потяк Софію Володимирівну.
1.8. Рокіщука Івана Івановича.
1.9. Савчук Богдану Іванівну.
1.10. Сав’юк Ларису Федорівну.
1.11. Ткачука Артема Петровича.
1.12. Гараджука Павла Васильовича (філія Топільче).
2. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор ліцею Черкалюк Г.Д.
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
І. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ
1. Правила поведінки учнів базуються на законах України, постановах Міністерства освіти та науки України , органів місцевого самоврядування, Статуті ліцею.
2. Дисципліна і порядок у закладі освіти підтримуються на основі поваги людської гідності учнів, педагогів та інших працівників школи.
3. Застосування методів психологічного й фізичного насильства по відношенню до оточуючих не допускається.
4. Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя до майбутнього уроку.
5. Здобувачі освіти повинні виконувати Статут закладу освіти, сумлінно вчитися, дбайливо ставитися до майна, поважати честь і гідність інших учнів та працівників школи й дотримуватись внутрішнього розпорядку:
- дотримуватися розкладу занять (уроків, факультативів), не запізнюватися й не пропускати заняття без поважних причин;
- дотримуватись чистоти в школі й шкільному дворі;
- берегти шкільну будівлю, обладнання, майно;
- дбайливо ставитися до результатів праці інших людей і надавати посильну допомогу в прибиранні шкільних приміщень під час чергування по школі;
- підтримувати порядок і чистоту в приміщеннях школи: їдальнях, роздягальнях, туалеті та ін..;
- приділяти належну увагу своєму здоров’ю й здоров’ю оточуючих;
- брати участь у колективних творчих заходах класу й школи;
6. Не допускається приносити на територію школи з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби і отрути, а також токсичні речовини і таблетки.
7. Не допускається висловлювання непристойних виразів і жестів.
8. Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри залишати територію школи в урочний час.
9. Вийти зі школи можна, лише пред’явивши записку від учителя чи медичного працівника черговому.
10. У разі пропуску занять до трьох днів учень повинен пред’явити класному керівнику довідку або записку від батьків ( осіб, які їх замінюють) про причини відсутності на заняттях. У разі пропуску занять більше трьох днів учень зобов’язаний надати довідку з медичної установи.
11. Учень школи повинен проявляти повагу до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
12. Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь і гідність.
13. Здобувачі освіти бережуть майно, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти й порядку на території школи. У разі заподіяння здобувачем освіти умисного пошкодження майна школи його батьки ( особи, які їх замінюють) відшкодовують нанесену шкоду.
14. Учням у всіх випадках слід з повагою ставитись до чужої власності. Книги, одяг та інші особисті речі, що знаходяться на території школи, належать їх власникам.
15. Учням, які знайшли втрачені або забуті ( на їхню думку) речі, пропонується передати знайдене черговому, який у свою чергу розміщує оголошення про загублені речі.
16. До учнів, які привласнили чужі особисті речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. Фізична конфронтація, залякування й знущання є неприпустимими формами поведінки. Заклад освіти категорично засуджує подібні спроби приниження, підпорядкування або маніпулювання людьми.
17. Булінг є неприпустимою формою поведінки учнів у школі та за її межами.
18. На уроках не дозволяється жувати жувальну гумку, вживати їжу чи напої, користуватися мобільним телефоном (грати, розмовляти, включати звук дзвінка) та навушниками.
19. Учень зобов’язаний виконувати домашні завдання.
20. На першу вимогу вчителя слід надавати щоденник.
21. Щодня записувати домашнє завдання до щоденника.
22. Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, посібники, інструменти, письмове приладдя.
ІІ. ПОВЕДІНКА НА УРОКАХ
1. Учні входять до класу за дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено. Коли вчитель заходить до класу, учні підводяться, вітаючи вчителя. Так само учні вітають будь-якого дорослого, який увійшов до класу під час занять.
2. Кожен учитель визначає правила поведінки учнів на своїх заняттях; ці правила не повинні принижувати гідність учня й суперечити Статуту школи.
3. Учень на уроці зобов'язаний виконувати всі вимоги вчителя відповідно до законодавства.
4. Під час уроку не можна гомоніти, відволікатися самому й відволікати однокласників від занять сторонніми розмовами, іграми та іншими діями, що не стосуються уроку.
5. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен спитати дозволу педагога.
6. Під час відповіді на запитання вчителя учень повинен відповідати голосно, виразно, зрозуміло.
7. Якщо учень хоче поставити питання вчителю або відповісти на його запитання, він підносить руку.
8. Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
9. Учень має право відстоювати свій погляд і свої переконання під час обговорення різних спірних і неоднозначних питань, дотримуючись коректної форми.
10. На уроках учні мають право користуватися шкільним інвентарем, ставитися до нього дбайливо й акуратно. Після заняття повертати його вчителеві.
11. Учні не повинні розмовляти на сторонні теми на уроках, бо вони цим порушують права інших на отримання необхідних знань.
12. На уроки фізичної культури учні приходять у спортивній формі та спортивному взутті. Учні, звільнені від занять фізкультурою, обов'язково присутні в залі.
13. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення занять, учні мають право покинути клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.
14. Учні зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.
ІІІ. ПОВЕДІНКА УЧНІВ ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ УРОКІВ
1. Під час перерви учень зобов'язаний:
- навести чистоту й порядок на своєму робочому місці;
- на прохання вчителя вийти з класу;
- виконувати вимоги чергового вчителя.
- при зустрічі з вчителями, батьками, дорослими відвідувачами школи учні вітаються і звільняють дорогу;
- учням забороняється входити до вчительської без дозволу;
- не допускається вживати непристойні вирази і жести, шуміти, заважати відпочивати іншим.
2. Час перерви – особистий час кожного учня. Він може його проводити на свій розсуд, проте не заважати іншим.
3. Під час перерви учні можуть вільно пересуватися ліцеєм, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися з метою безпеки ( горище, підвал, кухня, фізична і хімічна лабораторія).
4. Черговий клас допомагає вчителям, які чергують стежити за дотриманням дисципліни під час перерви.
5. На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового вчителя чи адміністратора за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.
6. Під час перерв учням категорично забороняється залишати будівлю ліцею задля збереження життя та здоров’я та з метою уникнення випадків травматизму серед учнів.
7. Під час перерв не допускається бігати по закладу освіти, по сходах, поблизу віконних отворів, грати в м’яча у класі, коридорах та інших місцях, не пристосованих для ігор.
8. Під час перерв не допускається штовхати один одного, гратися в небезпечні ігри, кидатися портфелями і іншими предметами, застосовувати фізичну силу.
9. У ліцеї та на її території категорично забороняється тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв.
10. Категорично забороняється самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях.
11. На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового вчителя за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.
ІV. ПОВЕДІНКА УЧНІВ У ЇДАЛЬНІ
1. Під час харчування в їдальні належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно.
2. Учні повинні шанобливо ставитись до працівників їдальні.
3. Учні приходять в їдальню після закінчення уроку, дотримуються черги при отриманні їжі.
4. Розмовляти під час прийому їжі слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
5. Слід вживати їжу і напої, придбані тільки в їдальні.
6. Учні самі прибирають посуд зі столу після вживання їжі.
7. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
8. Не допускається заходити в їдальню у верхньому одязі.
V. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНІВ
1. У школу учні повинні приходити в одязі, який відповідає перебуванню дитини у суспільних місцях. Стиль одягу - діловий, класичний.Для уроків фізичної культури, трудового навчання, хімії обов’язкова спеціальна форма.
2. Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.
3. Одяг повинен відповідати зросту, виражати пошану господаря до самого собе і суспільства.
4. Не можна зловживати косметикою і носити багато прикрас на заняття.
5. Знаходитися в закладі у верхньому одязі без особливих на те причин не дозволяється.
6. На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у святковій формі.
7. На вечори, концерти учні вибирають одяг по рекомендації батьків та на свій розсуд.
VІ. ЧЕРГОВИЙ ПО КЛАСУ І ШКОЛІ
1. Черговий по класу учень під час перерви має перевірити навчальний кабінет, підготувати дошку, забезпечити порядок у кабінеті.
2. Черговий учень має право зробити зауваження іншим учням щодо правил поведінки та санітарних правил у навчальному кабінеті.
3. Черговий клас по школі має приступити до чергування за 30 хв. до початку занять. Чергування по школі триває один навчальний тиждень протягом робочого дня.
4. Чергові учні допомагають черговому вчителю у здійсненні контролю за чистотою, порядком по ліцею, за виконанням всіма учнями цих правил.
VІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Учні не мають права під час знаходження на території закладу і при проведенні шкільних заходів здійснювати дії, небезпечні для життя і здоров'я самого себе та оточуючих.
2. За порушення цих Правил та Статуту ліцею учні притягуються до відповідальності, до них можуть бути вжиті такі стягнення:
- усне зауваження;
- запис зауваження в щоденник;
- виклик учня самого або з батьками на засідання Ради профілактики;
- відшкодування завданої учнем матеріальної шкоди його батьками.
3. Ці Правила розповсюджуються на всіх учнів ліцею і є обов’язковими для виконання на всій території ліцею, а також під час усіх заходів, що проводяться ліцеєм.
Порядок зарахування, відрахування та переведення
учнів до державних та комунальних закладів освіти
для здобуття повної загальної середньої освіти
І. Загальні положення
зарахування дітей до закладів освіти для здобуття початкової, базової чи профільної середньої освіти за денною формою навчання;
переведення учнів з одного закладу освіти до іншого;
відрахування учнів із закладів освіти.
вільні місця - місця, на які може бути зараховано дитину (дітей) в межах спроможності закладу освіти та нормативу наповнюваності класів, визначеного Законом України «Про загальну середню освіту»;
діти, які мають право на першочергове зарахування, - діти, які проживають на території обслуговування закладу освіти;
жеребкування - спосіб конкурсного відбору дітей для зарахування на вільні місця;
заклад освіти - початкова школа, або інший заклад загальної середньої освіти, що забезпечує здобуття початкової, базової середньої та/або профільної середньої освіти;
спроможність закладу освіти - максимальна кількість учнів, яким заклад освіти в межах навчального року може забезпечити здобуття освіти за денною формою навчання;
територія обслуговування - адміністративно-територіальна одиниця (або її частина чи окремі будинки), визначена і закріплена місцевим органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування за закладом освіти для забезпечення права кожної дитини, яка проживає на цій території, на здобуття початкової та/або базової середньої освіти у закладі освіти, що найбільш доступний та наближений до місця проживання дитини.
Інші терміни вживаються у значеннях, наведених в Законах України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”.
Положення цього Порядку щодо батьків дитини стосуються також інших її законних представників.
заклади спеціалізованої освіти мистецького, спортивного, військового чи наукового спрямування;
спеціальні заклади загальної середньої освіти (спеціальні школи, санаторні школи, навчально-реабілітаційні центри та школи соціальної реабілітації);
заклади професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти.
1) копія свідоцтва про народження дитини або документа, що посвідчує особу здобувача освіти (під час подання копії пред’являється оригінал відповідного документа);
2) оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089;
3) оригінал або копія відповідного документа про освіту (за наявності).
У разі наявності та за бажанням одного з батьків дитини до заяви про зарахування може додаватися оригінал або копія висновку про комплексну (чи повторну) психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини чи витягу з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації.
У випадку подання копій документів, передбачених цим пунктом, оригінали мають бути подані до видання наказу про зарахування (крім документа, визначеного підпунктом 1 цього пункту).
Діти, які не мають одного (чи обох) документа(ів), визначеного(их) підпунктами 1 та/або 3 пункту 4 цього розділу, та довідки, визначеної додатком 2 до цього Порядку, зараховуються до закладу освіти згідно з цим Порядком. У разі відсутності свідоцтва про народження дитини для сприяння в його оформленні керівник закладу освіти зобов’язаний невідкладно поінформувати орган опіки і піклування за місцем проживання дитини чи місцезнаходженням закладу освіти.
У випадку відсутності документа про освіту для визначення класу, до якого має бути зарахована дитина, результати попереднього навчання можуть бути встановлені (за необхідності) відповідно до пункту 5 Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 13 березня 2017 року № 369, зареєстрованого наказом Міністерства юстиції України 26 березня 2017 року за № 416/30284.
Органам місцевого самоврядування та місцевим органам виконавчої влади рекомендовано щороку не пізніше ніж за один місяць до завершення прийому заяв про зарахування визначати дату початку їх приймання. Такий строк не може бути меншим одного місяця (у 2018 році - не менше трьох тижнів).
Зарахування дітей до початку і впродовж навчального року здійснюється виключно на вільні місця. Після зарахування дітей до закладу освіти їх розподіл між класами відбувається в межах нормативу наповнюваності класів, визначеного Законом України «Про загальну середню освіту». Зарахування дитини з особливими освітніми потребами до інклюзивного чи спеціального класу (з його утворенням у разі відсутності) здійснюється на підставі доданого до заяви про зарахування висновку про комплексну (чи повторну) психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (чи витягу з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації).
Інформація про наявність вільних місць оприлюднюється також впродовж двох робочих днів з дня появи вільного (вільних) місця (місць) протягом календарного року.
Місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування рекомендовано щороку аналізувати результати розподілу і закріплення території обслуговування і враховувати під час розподілу і закріплення за закладами освіти території обслуговування на наступний рік.
ІІ. Зарахування до закладу загальної середньої освіти
Крім того, заяви про зарахування та документи, визначені пунктом 4 розділу І цього Порядку, до 31 травня можуть бути подані до інших закладів освіти (без обмеження їх кількості) для зарахування на вільні місця.
У разі наявності та за бажанням одного з батьків при поданні заяви про зарахування може бути пред’явлено документ, що підтверджує місце проживання дитини чи одного з її батьків на території обслуговування закладу освіти, реквізити якого зазначаються в заяві про зарахування.
Впродовж 01-15 червня заяви про зарахування не приймаються, що не виключає права батьків подавати їх після 15 червня на вільні місця.
Присутність дитини під час подання заяви про зарахування, жеребкування або її зарахування не є обов’язковою і не може вимагатися працівниками закладу освіти чи бути умовою її зарахування.
Дитина зараховується до першого класу за однією з процедур, визначених пунктами 2, 7 або 3-7 чи пунктом 8 цього розділу.
Список зарахованих учнів із зазначенням їх прізвищ оприлюднюється виключно в закладі освіти.
Інформація про наявність вільних місць оприлюднюється відповідно до пункту 7 розділу І цього Порядку.
1) до 01 червня включно зараховуються усі діти, місце проживання яких на території обслуговування закладу освіти підтверджене, а також діти, які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі, чи дітьми працівників цього закладу освіти, чи випускниками дошкільного підрозділу цього закладу освіти (за його наявності);
2) до 15 червня включно на вільні місця зараховуються діти, які не проживають на території обслуговування цього закладу, за результатами жеребкування, процедура проведення якого розробляється відповідно до глави 2 цього розділу, схвалюється педагогічною радою закладу освіти та затверджується його керівником;
3) до 15 червня включно зараховуються на вільні місця та за умови утворення окремого (окремих) класу (класів) також і ті діти, які не проживають на території обслуговування цього закладу, але мають бажання здобувати освіту за освітньою програмою, що використовується закладом освіти та затверджена Державною службою якості освіти України. У разі якщо кількість поданих заяв перевищує загальну кількість місць у такому класі (класах), зарахування дітей відбувається за результатами жеребкування.
Діти зараховуються на вільні місця до закладу освіти за умови подання до 15 червня необхідних документів. Якщо заклад освіти, до якого дитина може бути зарахована на вільне місце, і заклад освіти, на території обслуговування якого проживає ця дитина, розташовані в межах одного населеного пункту, до необхідних документів додається також довідка закладу освіти, на території обслуговування якого проживає дитина, про її відрахування з цього закладу чи незарахування до нього. Така довідка має бути видана закладом освіти, на території якого проживає ця дитина, впродовж одного робочого дня з дати звернення одного з батьків дитини.
список зарахованих учнів із зазначенням лише їх прізвищ;
оголошення про дату, час, місце і спосіб проведення жеребкування;
інформацію про кількість вільних місць і прізвища дітей, які претендують на вільні місця;
наказ керівника закладу освіти про утворення конкурсної комісії у складі 3 осіб для проведення жеребкування.
відкриття додаткового (додаткових) класу (класів), у тому числі інклюзивного чи спеціального;
внесення необхідних змін до організації освітнього процесу;
вивільнення приміщень, що використовуються не за призначенням (у тому числі шляхом припинення орендних відносин).
У разі якщо після вжиття вичерпних заходів кількість дітей, які мають право на першочергове зарахування, перевищує спроможність закладу освіти, орган, у сфері управління якого перебуває заклад освіти, невідкладно має запропонувати на вибір батьків таких дітей перелік закладів освіти, максимально доступних і наближених до місця їх проживання, а також сприяти зарахуванню дітей до обраних їх батьками закладів освіти.
до початку навчального року - діти, які мають право на першочергове зарахування;
впродовж навчального року - у порядку надходження заяв про зарахування.
Інформація про кількість зарахованих учнів та наявність вільних місць оприлюднюється відповідно до пункту 7 розділу І цього Порядку.
7.До класів, у яких навчання здійснюється мовою корінного народу чи національної меншини поряд з державною мовою, першочергово зараховуються діти, які належать до цих корінних народів чи національних меншин.
Зарахування інших дітей на вільні місця (за їх наявності) відбувається за результатами жеребкування до 15 червня включно.
Після 15 червня зарахування на вільні місця відбувається у порядку надходження заяв про зарахування.
Під час жеребкування мають право бути присутніми представники засобів масової інформації та громадських об’єднань, зареєстрованих в установленому порядку.
Жеребки виготовляються чи запаковуються у спосіб, що унеможливлює ознайомлення з їх змістом до моменту діставання їх з пристрою.
Тип пристрою та жеребків визначається конкурсною комісією до її засідання, на якому відбувається жеребкування.
Кількість жеребків, які дають право бути зарахованим на вільне місце, має відповідати кількості таких вільних місць. Інформація про те, які з жеребків дають право бути зарахованим на вільне місце, має бути доведена до відома усіх присутніх учасників жеребкування з обов’язковим відображенням у відповідному протоколі засідання конкурсної комісії.
Інформація про результат кожного учасника жеребкування відразу фіксується у протоколі засідання конкурсної комісії.
8. Учасник жеребкування може звернутися зі скаргою до органу, у сфері управління якого перебуває заклад освіти, протягом двох робочих днів після оголошення результатів жеребкування.
Витяг з наказу МОН від 16.04.2018 №367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти»
Наказ МОН від 16.04.2018 року №367 "Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти"